loading...
پرسپولیس
حسین بازدید : 79 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (1)

سید مهدی سیدصالحی" در گفتگو با سایت باشگاه استقلال اظهار داشت: امروز (شنبه) در محل باشگاه استقلال با پرویز مظلومی دیدار کردم و جلسه خوبی را داشتیم. در این نشست سوءتفاهمات اخیر کاملا مرتفع شد و پرویزخان هم اعلام کرد که برای لیگ یازدهم روی من حساب می‌کند.
وی ادامه داد: به هر صورت مطالباتی از قبل دارم که امیدوارم بتوانم به زودی آنها را دریافت کنم و با آرامش کامل در خدمت تیم محبوبم باشم. این یک واقعیت غیرقابل کتمان است که مظلومی سال قبل با میدان دادن به من حق و دین بزرگی بر گردن من دارد و امیدوارم بتوانم در لیگ یازدهم محبتهای کادر فنی را جبران کنم.
سیدصالحی در انتها گفت: مقرر شد تا جلسه‌ای با فتح‌الله‌زاده داشته باشم تا شرایط ادامه همکاری‌ام با استقلال بررسی شود. امیدوارم ماحصل این جلسات منتهی به ادامه حضورم در پرافتخارترین تیم ایران در آسیا باشد
.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت خودتون خوش امدید امید وارم از این سایت لذت ببرید جهت حمایت از ما ادرس وبلاگ را به دوستان خود معرفی کنید با سپاس و تشکر فراوان مدیریت فعال سایت حسین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 14,143
  • کدهای اختصاصی

    ورزش پرسپلس

    وبلاگ-کد لوگو و بنر
    امید وارم از این وبلاگ هواداران پرسپولیس لذت ببرید جهت حمایت از ما ادرس سایت به دوستان خود معرفی کنید